25 May 2009

Award .. TQ KBB!!!


1 - Copy award n letak kat blog anda 

>>CHECKED


2 - 5 Fakta menarik tenang pemberi award

- my kakak rahsie

- my KBB

- ayat blog die berkias2.. kalo xde dalam situasi mg x paham

- ckp tonton wayang instead of tengok wayang (ahahah orang lame ni tp bile aku layan lagu kat SInar FM die ckp nenek die yg layan lagu tu.. ciss)

- teman karok yg happening jugak


3 - Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta / hobi sebelum memilih penerima awad seterusnya

- im 27 with 3 lil kids yang bersusun tangge kate orang.. berselang bunge kate orang

- bagi name manje utk my kids dalam blog Baby Lion, Baby Bear, Baby Kangoo

- badan saye adelah besau...

- ade hubby yg sgt obses pegi gym skang tp bini die x sdar2 diri

- jual tudung awning style

- suke makan2..

- suke jalan2

- suke karok session

- suke pegi kenduri

- keje yg aku buat skang mmg aku x sangke akan buat.. dulu mase time blaja aku engat aku akan dok kat management IT ke.. bende2 yg bukan technical lah.. tup.. tup keje skang related to technical skill which is a challenge for me.. hai unix.. unix..


4 - Pilih 10 penerima award seterusnya and describe tentang mereka

- Ila = orang yg menghabiskan 3o thn di awalnye life  nye utk blaja ..matrik .. degree. master .. phD..good luck

- Adik = bdak skolah yang fotostat muke aku 

- Kak Aida = ana punya biras daaa... pandai masak.. buat kek.. 

- Nana = cousin yang sweet... ipoh mali

- Mama Taya = gang dari zaman2 skolah... wakakaka .. teman gosip terunggul...

- Dina = sweet girl from Melewar... adik bff aku

- Kak Zie = supervisor mase aku praktikal kat Alam Flora yang anta email sbb aku termiss bagi invitaton card wedding aku.. sori kak Zie

- Aida = member aku dari skolah rendah.. yg cukup pakej.. envy her... ;)

- Mama Emma = mummy blogger yang sgt rajin leave comment and concern

- LizaNorm = my cyber frens... love to read her blog.. suportive too.. x sempat jumpe lagi.. hopefully dapat jumpe dis saturday..

- Aida Coffee Addict - my cyber fren.. yang sllau komplen gemuk padahal cekeding comel aje